Bilresan

Hej allesammans!

Sitter just nu i bilen påväg till Öland med min älskade pojkvän, familj och grannarna. Hoppas att vädret blir bättre och att solen kan komma fram! Var hos tandläkaren tidigare idag och lagade mina 2 tänder som gick sönder när jag var i Sunne. Sen igår så gick jag ut i skogen med mamma och pappa och kollade efter svamp och vi hitta mängder då, haha. Fredrik hittade lite kantareller idag också när vi var och fikade. Kommer nog inte vara så aktiv dem här 2 veckorna då vi ska åka vidare från öland till Såne, sedan bär vi av till Västkusten och sist men inte minst blir det Göteborg då vi kommer gå på Liseberg och shoppaaaa. Men nu ska jag vara social med min pojke.

Puss och Kram!
Elina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0