Hemma igen!

Förlåt för riktig dålig uppdatering men jag har faktiskt varit i Värmland med min älskling och inte haft tillgång till internet.
Har haft riktigt kul därborta vid sunne vattenland. Många roliga vatten attraktioner, det ända dåliga var nog att jag smällde ut 2 bitar av mina 2 tänder. Så det var bara att åka upp akut till tandläkaren, men hon var ju helt störd. Ursäkta men hon var verkligen det. Hon märkte inte ens att dom saknade bitar utan hon tog en runtgen bild av min underkäke för att titta så inga rötter gått av sen var hon klar, så jag var tvungen att säga åt henne vad hon skulle göra -.-. Sen när hon såg det så la hon dit en klick av någon sörja som smaka väldigt vidrigt. Så nu ser det ut som jag har en fet stor matbit mellan tänderna... Ska till min tandläkare på måndag iaf innan vi drar till skåne. Annars har det varit riktigt kul och jag åker gärna dit igen!

Men nu ska jag gå och klä på mig och sedan försöka få tag i min griniga pojkvän som blev ledsen när jag lämande honom imorse pga att mamma ville ha hem mig. Hihi, vad jag älskar han! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0