Söndag 5 Juli.

Hej alla !

Nu gör jag ett nytt försök att blogga och hoppas det går bättre den här gången. Under dagen så har jag inte gjort så mycket, jag vaknade upp med min älskling idag och nu väntar jag på att få gå hem till Matilda och mysa med en film. Brun har man också blivit nu dom här veckorna som gått på lovet det ända dåliga på somrarna är då alla äckliga insekter som mygg,knott och flugor. Vill säga tack till Jasmin som hjälpte mig med min blogg och så hoppas jag att Ojje kan hjälpa oss att fin slipa den. Men nu ska jag klä på mig mys kläderna och sen gå vidare till Matilda.   Dagens outfit kom från Gina Tricot .Vi kör en dagens outfit också    Klänningen kommer från Gina Tricot och kostar 149kr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0