Torsdag 9 Juli.

Som sagt så vaknade jag upp hos Fredrik, sedan begav jag mig hemåt vid halv 1 tiden skulle jag tro. Jag som alltiiid har turen med mig fick åka moppe hem i spö regnet. trevligt! Hemma har jag plockat ut ur rummet och börjat packat inför Värmland. Min lilla Fredrik kom sedan hem till mig sen efter att han slutade jobbet och då så låg vi bara i sängen och mös framför tvn. Min moster kom också förbi under kvällen och gav mig och mina syskon lite kläder som hon köpt i turkiet, riktigt snygga!
Tack till designen Ojje!
Om ni vill besöka henne, eller om ni kanske till och med vill ha hjälp med eran, kan ni ju kolla under mina länkar så ligger hon där ;)

Men nu ska jag ta och försöka somna, God natt! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0