Tisdag 7 Juli.

Vädret är lite bättre idag än vad det var igår vilket är bra. Så får se om jag går ut sen när Fredrik kommer hem från jobbet. Under gårdagens kväll så mös jag hemma hos fredrik och vi käkade pizza och glodde på tv. Älskar att vara hemma hos han, för det är så skönt när hans mamma jobbar natt, då har vi hela lägenheten för oss själva för det mesta om inte Stoffe är hemma. Såg också att solen skulle komma tillbaka igen på Fredag och lysa ett tag nu, så nu hoppas jag att det blir fint väder nästa vecka då jag, Fredrik, Stoffe och Jossan tar bilen och åker ner till Värmland. Ska bli skönt att bara få komma bort från allt och bara det lugnt i fem dagar. Finns inte så mycket att skriva för mitt huvud står alldeles stilla, haha. Så skriver väl mer ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0